Varză à la Cluj

Capra şi varza s-au împăcat.

Agora

Manu: Pentru o stradă amărâtă, au trebuit să vină o armată de funcționari publici, de parcă au inaugurat prima magistrală de metrou.

Bună zicere băi Manu, chiar așa și este, te caci pe tine de râs cu Bocii ăștia. Băi fraților, e clar Boc e numărul unu, nu are concurență în Cluj-Napoca! De ce este atunci atât de disperat după reclamă?

Ce zice Manu: „Un alai întreg de angajați din primăria Cluj s-au deplasat astăzi la inaugurarea noii străzi Bună Ziua, un primar, doi viceprimari, câțiva directori și o grămadă de angajați. Pentru o stradă amărâtă au trebuit să vină o armată de funcționari publici, de parcă au inaugurat prima magistrala de metrou.

Oare când va înceta administrația liberală care conduce de 16 ani Clujul la aceste metehne comuniste și va evolua un pic?

Primarul sau un viceprimar nu era de ajuns la inaugurarea de azi, chiar e nevoie la fiecare „tăiere de panglici” de toți lipitorii de afișe din PNL Cluj pe post de aplaudaci?”

Foarte bun, Manu.

Să vedem și filmul, ca să fim echilibrați:

Cluj-Napoca: Strada Bună Ziua a fost finalizată

Cluj-Napoca: Lucrările de supralărgire și modernizare a străzii Bună Ziua au fost finalizate – Cum arăta înainte și cum arată acum strada Bună Ziua.În luna iulie a anului trecut au demarat lucrările de supralărgire și modernizare a străzii Bună Ziua din municipiul Cluj-Napoca. Acestea au fost finalizate mult mai devreme decât s-a stabilit inițial termenul în contract, și anume 1 iulie 2020. Strada, lărgită la profilul de 16 m, prezintă astăzi următoarele caracteristici:- 3 benzi de circulație (două la urcare și una la coborâre dinspre Calea Turzii spre intersecția cu străzile Măceșului – Trifoiului)- 2 benzi de biciclete la nivelul părții carosabile cu lățime de 1,5 m fiecare- trotuare pe ambele părți cu o lățime de 1,90 m – sens giratoriu la intersecția cu străzile Trifoiului, Fagului și Măceșului cu spațiu verde și sistem de irigații- 2 rețele de canalizare pentru scurgerea apelor pluviale- rețelele aeriene (firele pentru alimentarea cu energie electrică și pentru rețelele de telecomunicații) au fost introduse în subteran- au fost deviate și redimensionate rețelele subterane pentru apă și gaz.De asemenea, au fost montate 2 stații de încărcare pentru mașinile electrice, au fost amenajate 2 standuri pentru taximetre – câte unul pe fiecare sens, 5 treceri de pietoni iluminate cu sistem inteligent echipat cu surse led, semaforizate cu buton, sonorizare și marcaje tactile pentru nevăzători. Dimensiunea verde a orașului reprezintă o direcție clară de dezvoltare a orașului pentru municipalitate. Pe strada Bună Ziua au fost plantați 64 de copaci, urmând ca în toamnă să continue acțiunea de plantare. De asemenea, stațiile pentru transportul în comun sunt dotate cu copertine verzi (gazon). Valoarea totală a lucrărilor este de 19.758.582,25 lei + TVA. Pentru realizarea acestui proiect, Primăria a realizat proceduri de expropriere pentru 64 de proprietăți private pe o suprafață de 2.576 mp, în valoare de 1.337.310 lei.

Publicată de Emil Boc pe Vineri, 15 mai 2020

Slavă ție, Bocule!

LEAVE A RESPONSE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *